Snart 6 kg

Idag var vi på BVC för vägning och mätning av Melwin och samtal för mig. Allt gick bra och Melwin väger nu 5850 g och är 59,2 cm! Min lilla bebis börjar bli så stor och de ger mig panik.. Vill att han ska vara liten ett tag till ju. 

Milian har fått feber och sover väldigt dåligt både på natten och dagen. Det här är andra dagen med feber så jag hoppas att de snart ger sig så min stora prins får bli frisk. Det är så jobbigt för honom och mitt hjärta värker för jag ser hur tufft de är. 

Jag hoppas att båda barnen somnar snart så att jag kan göra klart min sista uppgift i engelska 5 sen är de bara nationella proven kvar. Det skriftliga blir på torsdag och det muntliga har jag inte fått någon tid för ännu. På måndag börjar matte 1b och det ska bli jätte roligt, ser verkligen framemot det. Engelska är det tråkigaste jag vet så tycker att de är så skönt att det är över snart! 


Melwin idag . 


Ska lillebror då leka med babygymmet måste ju storebror också få det. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0