Oj!

Oj vad det har hänt mycket sedan jag skrev sist. Kom in på min blogg och läste allt jag skrivit och blev så sugen att börja skriva igen.

Väldigt mycket har hänt sedan jag bloggade sist. Milian har fyllt 1 år och är nu 1 år och 8 månader. Han har blivit storebror till världens finaste lillebror Melwin. Melwin är snart 7 veckor och växer så det knakar. 4050 g och 55 cm lång var Melwin när han föddes och imorgon får vi veta vad han väger i dagsläget. Sist vi vägde Melwin vägde han 5240 g och var 58 cm lång! 

Vi har byggt vår altan färdigt, påbörjat målning av huset, sått en ny gräsmatta och nu renoveras det för fullt i källaren. Roligt att det blir nytt och fräscht men jobbigt att renovera. 

Tommie har fått ett nytt jobb som reparatör på setra i Malå så han pendlar dit varje dag och jag har börjar plugga upp mina betyg! Det är roligt men väldigt tufft att plugga med två små barn, de blir mycket plugg på kvällar och in på nätterna men det är så det är!  Tommie jobbar skift, alltså förmiddag och eftermiddag och det tycker jag inte om. Jag hade gärna velat att han Skulle jobbat förmiddag varje dag men det är jätte kul att han fått ett nytt jobb och att han trivs där. 

Lite kort om vad som hänt sedan jag skrev senast. Kommer säkert på något mer sedan. 


Melwin


Milian på sitt första skolfoto 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0