Det börjar hända något.

Sedan Milian kom till världen har jag gått ner 23 kilo. 16 kg upp under graviditeten och 23 kg ner efter graviditeten. Känner mig stolt som klarat de men har många kilo kvar att gå ned. 

Äter enligt viktväktarna och går en timmes powerwalk 6 dagar i veckan vilket har resulterat i att jag gått ner mellan 2-3 kg i veckan. Har satt upp som mål att gå ner ungefär 5 kg i månaden vilket verkar fungera nu iallafall och jag hoppas att det fortsätter att gå så bra. Vi vill ju ha ett litet syskon så snart som möjligt till Milian och då vill jag även ha hunnit gå ner i vikt också. Men det börjar hända något nu och det är bara att fortsätta! 

Att vi vill skaffa ett till barn så nära inpå Milian är som en liten morot för mig att kämpa med att gå ner i vikt. Vill verkligen inte gå upp ännu mer till nästa graviditet. 

Mensen har nu även kommit tillbaka efter graviditeten vilket känns skönt då vet man att kroppen fungerar igen. Det tog ganska exakt en månad från att jag slutade att amma till att mensen kom tillbaka. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0