7 veckor

Milian är nu sju  veckor gammal (snart åtta)  och väger 4870 g och är 60 cm lång. Han har börjat le mer och börjat bli mer stadig i nacken. Han är med på ett helt annat sätt än för någon vecks sedan. 

Sist vi var på BVC hade Milian endast gått upp 100 g och inte vuxit något på längden. Det berodde på att jag gick på GI så de fick jag sluta med direkt. Får börja om med det när jag slutar amma. Blev jätte ledsen då jag fick se att han knappt vuxit något. Det gjorde ont i hela mig. Även fast distriktssköterskan sa att det inte gjorde något så fick jag väldigt dåligt samvete. Längtar till nästa besök så att jag får se att han gått upp mer i vikt. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0