Hemma igen!

Nu är vi hemma igen efter en vecka i Stockholm. Känns skönt men ändå tråkigt! Vi hade mer än gärna stannat lite längre. Vi har haft en super vecka som har varit full av skratt, diskussioner och en massa shopping. Hann även träffa min bästa tjejkompis där nere vilket var jätte roligt! Vi hade en hel del saker att prata om och berätta för varandra. Man önskar att det var lite närmare än 84 mil till Stockholm! 

Idag kom dagen jag haft ångest över länge! Jag började jobba. Det var jätte kul och barnen var så gulliga men har aldrig saknat någon som jag saknade Milian idag. Det var jätte jobbigt att lämna honom till hans farmor i morse. Höll på att börja gråta när jag åkte därifrån. Bara två jobbdagar kvar denhär veckan och jag hoppas att dom går fort. Vill vara hemma med min lilla skrutt! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0