1 månad

Milian blev 1 månad i söndags. Helt sjukt vad tiden går fort. Han har börjat le mer och vara vaken mer på dagarna. Har ju varit bortskämd med att han sovit i stort sett hela dagarna och jag har kunnat göra hur mycket som helst. Kan fortfarande göra allt men med Milian på mitt bröst i baby Björns bärsele. Den bästa uppfinning som någon någonsin kommit på. 

Vi har storstädat huset nu på morgonen och Milian satt då i bärselen hos Tommie. Det är nu fint och städat till i helgen då min mamma, syster och Christoffer kommer. Morfar fyller 75 år så vi ska fira honom. Ska bli roligt att träffa hela släkten. 

Tommie åker bort med sina killkompisar och ska köra skoter, känns jätte jobbigt. Har aldrig sovit själv i huset och aldrig vart själv med Milian heller så det känns jätte konstigt. Min mamma och mina syskon ska ju vara hos mig i helgen men det känns ändå jobbigt. Tur jag inte blev helt själv iallafall. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0