Ensam

Idag är första dagen Tommie jobbar och jag är hemma själv med Milian. Känns tråkigt att han jobbar men det är kul att vara själv med Milian också. 

Nu på morgonen har vi varit i Sorsele hos barnmorskan på efterkontrollen. Gick bra och allt såg toppen ut. Det enda jag reagerade på var att det inte blev någon gynundersökning. Men jag frågade inte heller varför för då slapp jag de. Barnmorskan ville att jag skulle börja äta p-piller. Men jag har ingen lust med det. Har inte ätit p-piller på tre år så kände att jag inte ville börja med det nu heller. Har inte fått äta p-piller förut pga av olika orsaker men nu fanns det speciella som jag kunde äta men vill inte iallafall. 

Resten av dagen ska bara jag och Milian mysa. Hade tänkt sätta mig ute i solen en stund idag också medan Milian sover. Annars blir det en väldigt lugn dag. Kanske jag ger mig på dammsugaren också om jag har lust när
Tommie kommer hem. 

På måndag åker vi till Stockholm och blir där till söndag. Ska bli skönt att få lite semester och komma bort innan man ska börja jobba. Ska bli kul att umgås med min mamma och mina syskon också. Längtar nästan ihjäl mig. 


En glad bebis i morse klockan 06.00


Lite babygym innan det är dags att sova. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0