Jobba

I maj ska jag börja jobba lite smått vilket känns jätte jobbigt. Det ska bli jätte kul att få jobba men jobbigt att lämna bort Milian. Milian ska vara hos sin farmor där jag vet att han kommer ha det jätte bra. Men det känns tufft att lämna bort honom ändå. Vill vara med honom hela tiden varje dag! Börjar nästan gråta av tanken att lämna honom för att jobba :( 

Nästa vecka ska vi börja ge Milian ersättning så att han ska kunna få mat medan jag jobbar. Ska även jobba lite i sommar också. Han kommer då få ersättning på dagarna och så ska jag amma på kvällar och nätter. Även det känns tufft. Vill kunna amma honom så mycket och länge som möjligt. Har valt att jobba lite för att spara föräldradagar. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0