Raketfart

När man är mammaledig går dagarna i raketfart! När Milian hade vaknat i morse så ammade jag honom och sedan fick han bada. När han hade badat så fick han sitta i sin babysitter medan jag höll på och fixa lite i köket. Han är så nöjf när han sitter i den, vilket är bra för då hinner jag göra lite saker. Han ville ha lite mer mat innan han skulle sova så då ammade jag honom och sedan mös vi lite tills han somnade. Under tiden Milian sov så bakade jag två kakor, städade, dammsög, tvättade, vek tvät, hängde tvätt, målade naglarna och plockade ihop lite i Milians rum. När han vaknade fick han mat och sedan mös han med Tommie innan han skulle gå ut och fortsätta med sitt bygge. 

Nu ligger vi på soffan och ska vila lite innan det är dags att laga lite middag. Klockan är redan halv tre och förstår verkligen inte vart tiden tagit vägen. Klockan var ju nyss halv åtta då Milian vaknade. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0